Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстоящо закупуване на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Предстоящо закупуване на 166-ца

    Здравейте колеги,
    предлагат ми 166-ца 2.4 JTD 136кс в замяна на моята 147-ца 1.6 TS
    На човека му трябва по-малка кола за жена му.
    Искам да попитам струва ли си бартера и за какво да внимавам на огледа и за какво да следя(шумове,съскания ,скърцания)
    Също така искам да знам и какъв им е разхода понеже пътувам често и на седмица изминавам по 300-400 км.В момента на газ с 147-цата това са ми около 40лв най-много.


    http://www.cars.bg/c1435627 Това е въпросният автомобил моля дайте мнение,че утре ще я гледам
    'You cannot be classed a proper petrol head until you have owned an Alfa Romeo' -Jeremy Clarkson

  • #2
    Тази е 140 коня,което е по добрия вариант,на 136кс. трака веригата на маслената помпа.Общо взето колата изглежда читава,разход извънградско очаквай около 6,5,но това зависи и от десния крак.Ослушвай се за шумове от окачването,като скърцания от горни носачи и такива работи.Аз бих я закачил на диагностика,а относно дали си заслужава смяната за 147-ца зависи какви са ти потребностите,иначе 166-ца е в пъти повече кола от 147-та.
    Успех.

    Comment


    • #3
      Тоя бартер за мене е оправдан само в два случая: туинспаркът е на края на живота си (да кажем е над 250 000 км) или тия 300-400 км на седмица са предимно извънградско. По мое мнение 166 не е кола за ежедневно градско каране в голям град. По разходи за поддръжка пак 147ТС е по-приемлива. Пък и 166 не е чак в пъти повече кола (да ме прощава колегата). Може би такъв е бил първоначалния замисъл, но на практика не смятам, че се е получило.
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #4
        Понеже съм студент в София и се прибирам всяка седмица в Пазарджик и пътя ми е така:
        Петък : София - Пазарджик 100км
        Неделя: Пазарджик-София 100км
        От Понеделник до Петък използвам колата да ходя до университета (около 60км градско в София) ,а Петък и Събота бръмча из Пазарджик.(още 100км да кажем)
        Както казах вече ,студент съм и качвам багаж,други пътници, а 147-цата ми е малка за тази цел.
        На седмица горивото ми излиза към 50лв грубо(газ).Да очаквам ли голямо повишаване на разходите за гориво ако взема 166-цата ? И 147-цата изобщо не е към края на живота си ,даже напротив.
        Как мислите ?
        'You cannot be classed a proper petrol head until you have owned an Alfa Romeo' -Jeremy Clarkson

        Comment


        • #5
          Разходът за гориво за 400 км ще бъде около 50-60лв. Разбира се мн зависи как я караш. Няма да усетиш голяма разлика при горивото, но за сметка на това ще усетиш доста голяма в подръжката на автомобила. Едно просто сравнение, е че гумите на 166 са 16 или 17, съответно цената е мн по-различна от 147. Ако се разровиш във форума ще се ориентираш в много цени за различни неща около подръжката. Аз също преди време скочих от малка кола (Поло) на 166. Горивото като цена ми е почти същото но подръжката...

          Comment


          • #6
            За горивото ме интересуваше повече.е
            И аз идвам от алфа 147 на която каквото можеше да и се разхлопа по предницата го направи и предницата ми излезна 600лв,също така изкочиха още един куп проблеми,но от както ги оправих по-вярна кола не съм имал и не съм имал проблем вече близо 5 месеца ,отделно аз също я карам със 16ки ,така че това мисля,че не проблем.Само ме притеснява този мотор дали е читав.
            'You cannot be classed a proper petrol head until you have owned an Alfa Romeo' -Jeremy Clarkson

            Comment


            • #7
              Моторът е як и държи без проблеми до 6-700 к км даже и при италианска поддръжка. След като поостарее обаче започва да си иска своето, а то не е евтино и е коментирано много пъти. Стигат ти само главоболията около дюзите, турбината, помпата за високо налягане с регулатора, предаващия се пръв биелен лагер на трети цилиндър... Освен това сериозна сума изисква поддръжката на окачването. Вярно е, че схемата на предното окачване не се различава от това на 147(само частите са по-скъпички), но задното се различава и то доооста... А по пътища като нашите поне при мене не издържа кой знае колко. Гумите и джантите са отделна тема... Безкрайните сюрпризи от ел.инсталацията няма да ги коментирам, нека приемем че са проблем само на моята, въпреки че като чета из форума, май не е точно така. При така споменатия от теб пробег, и при условието че 147 ти е малка, има смисъл да скочиш на 166-цата, но при условие че е гледана и карана с акъл. Как обаче да се убедиш в последното, не мога да ти препоръчам.
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #8
                Точно си обслужил и направил 147 -цата и сега ще ти се наложи отново да харчиш пари.

                Ако не работиш/нямаш собствени доходи според мен ще ти дойде нанагорно.

                Парите вместо по автомобил(бил той и АР) можеш да ги "инвестираш" и в приятни изживявания по празници и в почивни дни - почивки, екскурзии, пътувания ...

                СТО ШЕСТДЕСЕТ И ШЕСТИЦАТА си е тежък автомобил.

                Окачването щеш не щеш, като гледам предимно градско ползване ще я правиш.

                Иначе място за сравнение на комфорта между двата автомобила няма...Отделно в 166-цата си е по-широчко ...
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                Comment


                • #9
                  За мен бартера е оправдан, стига 166 да не е за ремонт на окачването. Ако е здраво, ще го правиш много по-рядко от това на 147, гаранция. Дизела ще ти харчи повече в парично изражение, имай го в предвид. Иначе ако смяташ да превозваш някакви тежки и обемни товари, 166 не става за тази работа. А като цяло 166 е повече кола не само от 147, а и от която и да е кола, правена на платформата на Типо.

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за отговорите колеги,ходих ,гледах я,карах я,страхотно усещане ,до тук добре.След 5 мин каране светна чек-а и естествено го попитах ,защо свети при което той ми каза,че ся светнал за първи път от както има колата Както и да е ,предложих му да я закачим на диагностика ,но и тва отказа.След като спряхме ,вдигнахме капака докато колата работеше при което започна да се чува адското тракане на мотора ,едва се чувахме с него ,при което той каза,че това било нормално за дизела.То бива ,бива ама чак пък да се налага да викаш като стоиш пред автомобила,май не е нормално.
                    После ми каза за разхода ,че на дълго падал под 5 ,а от това което съм прочел тук това е почти невъзможно.(поправете ме ако греша)
                    Плюс това много бързаше ,изобщо не огледа моята кола ,просто се качи ,направихме едно кръгче и през цялото време ме убеждаваше ,колко е перфектна 166-цата и беше готов още тогава да ходим до нотариус.....
                    Та това беше общо взето ,страхотна кола,удобна,пъргава,но май за сега ще си остана с 147-цата
                    'You cannot be classed a proper petrol head until you have owned an Alfa Romeo' -Jeremy Clarkson

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                      Тоя бартер за мене е оправдан само в два случая: туинспаркът е на края на живота си (да кажем е над 250 000 км) или тия 300-400 км на седмица са предимно извънградско. По мое мнение 166 не е кола за ежедневно градско каране в голям град. По разходи за поддръжка пак 147ТС е по-приемлива. Пък и 166 не е чак в пъти повече кола (да ме прощава колегата). Може би такъв е бил първоначалния замисъл, но на практика не смятам, че се е получило.
                      Ще ме извиняваш колега, ама твоето JTD, което си карал явно е било за пред морга и с пробит резервоар.

                      Имам 166-ца 2.4 JTD 140, на която и предстои 2-ра смяна на съединител откакто е при мен. Купих я на 23 юни 2009-та година по километраж на 89 000 км, към момента е на 320 000 близо. Най-сериозният ремонт по тая кола е окачване, помпа високо налягане, съединител и обслужване.
                      Сигурно ще ги сравниш и на комфорт с тая подскачаща седалка 147?
                      На устойчивост? Да, няма да отричам, че 147-цата е по-евтина на поддръжка, но до там.

                      Знаеш ли, 2009-та когато моята я купих да 10 000 лева и налях още 3 по обслужване и да й оправя всички забележки - много хора ми се смяха. Сега аз им се смея, след като техните 4-колесни (не мога да ги нарека коли, щот одавна са на трупчета или продадени за без пари) ги изоставяха по пътищата, висяха по сервизи и т.н.

                      п.п. - Ако искаш - заповядай да видиш туинспарк, който е на 390 000 км и не му е отварян мотора, и да те повозя да видиш колко е на края на живота си. Колата е в семейството от 2006-та?

                      Към GeorgiIvanov147 - бягай от хора, които бързат с нотариуса. И моят съвет е да бягаш от бартера - винаги един е прее*ан.
                      ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                      ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                      Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                      Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
                        Ще ме извиняваш колега, ама твоето JTD, което си карал явно е било за пред морга и с пробит резервоар.

                        Имам 166-ца 2.4 JTD 140, на която и предстои 2-ра смяна на съединител откакто е при мен. Купих я на 23 юни 2009-та година по километраж на 89 000 км, към момента е на 320 000 близо. Най-сериозният ремонт по тая кола е окачване, помпа високо налягане, съединител и обслужване.
                        Сигурно ще ги сравниш и на комфорт с тая подскачаща седалка 147?
                        На устойчивост? Да, няма да отричам, че 147-цата е по-евтина на поддръжка, но до там.

                        Знаеш ли, 2009-та когато моята я купих да 10 000 лева и налях още 3 по обслужване и да й оправя всички забележки - много хора ми се смяха. Сега аз им се смея, след като техните 4-колесни (не мога да ги нарека коли, щот одавна са на трупчета или продадени за без пари) ги изоставяха по пътищата, висяха по сервизи и т.н.

                        п.п. - Ако искаш - заповядай да видиш туинспарк, който е на 390 000 км и не му е отварян мотора, и да те повозя да видиш колко е на края на живота си. Колата е в семейството от 2006-та?

                        Към GeorgiIvanov147 - бягай от хора, които бързат с нотариуса. И моят съвет е да бягаш от бартера - винаги един е прее*ан.
                        М-да, нищо ново под слънцето. Нашето винаги е the best. Големи фенове се извъдихте на 166, но когато навремето казах в една тема, че 159 е дърво пред 166, всички мълчахте като ЖПО, когато ми се нахвърлиха Mury и Code. Затова и избягвам да пиша тука, но сега видях, че колегата наистина е пред дилема. Аз празни приказки не говоря, всяко мое твърдение е на база личен опит.
                        Съжалявам за изказаното си мнение, ще гледам да не се повтаря.
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Причини за светкането на чека бол,но ако колата е читава и няма нищо за криене аз не бих отказал да и се направи диагностика,но щом собственика се дърпа значи има нещо гнило.

                          Comment


                          • #14
                            Ако сега си продавах колата, щях да дам да я карат и на луната ако искат, защото си я поддържам като за мен си и съм сигурен в нея. Щом продавача се дърпа, казваш му довиждане и това е.

                            Comment


                            • #15
                              Така и направих ,въпреки че в 166-цата ми беше доста удобно
                              'You cannot be classed a proper petrol head until you have owned an Alfa Romeo' -Jeremy Clarkson

                              Comment

                              Working...
                              X